Mijn wrap-up: januari 2016

In de afgelopen maand heb ik voor het eerst een wrap-up van mijn boeken bijgehouden. Wat betekent dit? Het is een lijstje van alle boeken die je die maand gelezen hebt. Ik begon ermee door de groep YA & Chicklit NL op Goodreads, en vond het zo leuk dat ik het even wou delen. Deze maand heb ik trouwens echt veel gelezen voor mijn doen!

Winter in New York en andere verhalen – Chantal van Gastel.
Leuk boek met allemaal korte verhalen, maar niet heel bijzonder. Ik heb dit boek 3 sterren gegeven.

* Fifty shades of Grey – E.L. James
Ik wou begrijpen vanwaar de hype kwam. Wel een oké boek, maar soms wat overdreven, ook 3 sterren.

* Sterrenregen – Colleen Hoover
Je kan mijn recensie hier lezen. Een heel mooi boek! 5 sterren.

* Het geheim van mijn man – Liane Moriarty
Een zeer onvoorspelbaar boek4 sterren waard.

* Alles of niets! – Gillian King
Ik las dit boek met de leesclub op Goodreads, ik vond dit een tof boek maar nogal oppervlakkig. 3 sterren.

* Ik mis mezelf – Lisa Genova
Hier schrijf ik binnenkort nog een recensie over, maar ik vond dit zeer ontroerend. Ik gaf dit boek 4 sterren.

* Vallen in liefde – Philippe Diepvents
Hier komt binnenkort ook nog iets over op mijn blog. Dit is een heel bijzonder boek, maar het heeft me echt wel doen nadenken. 4 sterren waard!

* Fifty shades Darker – E.L. James
Tsja, eenmaal begonnen in deze serie.. Ik vond dit boek ook oké, maar het einde vind ik wel heel goed, daardoor heb ik zin gekregen om ook nog het laatste boek te lezen! 3 sterren.

* Mad about the boy – Helen Fielding
Dit is het derde boek van de Bridget Jones serie. Ik heb het boek 3 sterren gegeven, ik vond het wel een leuk verhaal maar de dagboek-schrijfstijl vind ik niet zo heel leuk.

* Alice in Zombieland – Gena Showalter
Dit boek is een variant op Alice in wonderland. Ik ga hier nog niet te veel over verklappen, maar ik vind het wel echt een tof boek! 4 sterren.

De teller staat dus op 10 boeken! Hoeveel boeken lezen jullie gemiddeld in een maand? Liefs, Ayla.

Een gedachte over “Mijn wrap-up: januari 2016

Geef een reactie

