Mijn maand: januari 2016

De foto’s van de afgelopen maand! Ik had niet heel veel te doen, ik heb vooral gewerkt aan mijn bachelorproef en een aantal reisjes geboekt, joepie!

Mijn mama maakte lekkere fruitsla voor mij! – Ik kocht deze nieuwe jumpsuit en ben er héél blij mee! Alleen heb ik hem nog niet kunnen dragen met dit winterweer, haha.

Mijn moeder maakte rode bieten soep en het ziet er raar uit maar was wel heel lekker! – Ik ging babysitten op dit schattige babytje, Nora.

Deze heerlijke Experimenter bruisbal van Lush ruikt echt super lekker! – Voor de verjaardag van mijn papa maakte ik deze pannacotta met mango en witte chocolade, was zooo lekker.

Ik liet een tweede oorbelgaatje zetten, ben er heel blij mee en totaal geen last van. Nu wil ik er alleen nog meer 😀 – Ik kocht deze rode winterjas bij Naf Naf!

Ik kuiste mijn badkamerkastje uit, het zag er eindelijk weer deftig uit. – In september ga ik met mijn vriend naar Corfu, joepie! 😀 Ik ga in juli ook met Nele naar Londen, dat hebben we deze maand ook geboekt! Ik heb er ontzettend veel zin in.

Gent is zo’n mooie stad! – Dit boek is echt een aanrader, voor iedereen. Heel mooi, ik ga er ook nog iets over schrijven binnenkort.

Ik had een goede dag! – Sinds kort woont deze lieve kat bij ons, Zaza. Dit is onze tweede kat, de andere is ook volledig zwart!

Ik deed mijn praktijk van mijn bachelorproef! We maakten met de kinderen onder andere deze mannetjes van ijzerdraad. Het was spannend, maar het ging goed en was heel leuk!

Ik ben regelmatig gaan lopen deze maand en ik vind het heel leuk om te doen! Het is wel nog een beetje lastig, maar dat komt wel – Een late Zwarte Piet foto 🙂

Ik deed een vervangdag op een school in een 4de leerjaar, helemaal alleen zonder begeleiding. Dat is altijd moeilijk, maar het is echt goed gegaan, lieve kinderen! – Woensdag ging ik uit (mijn vriendinnen waren klaar met hun examens) en we speelden hier Circle of Death! Het was een heel leuke avond.

Wat heb jij allemaal gedaan in januari? Liefs, Ayla.

Een gedachte over “Mijn maand: januari 2016

Geef een reactie

