Het geheim van mijn man – Liane Moriarty

12544770_10208324578654220_1258439952_oIn het boek Het geheim van mijn man vindt Cecilia een brief geschreven door haar man, die ze pas na zijn dood mag openen. Alleen is haar man nog niet dood. Zou jij hem openen, of niet?

In deze brief staat een groot geheim van Cecilia’s man John, dat alles zal veranderen, niet alleen in haar eigen leven, maar ook in het leven van anderen. Want dit boek gaat niet enkel over Cecilia en haar gezin. Het boek gaat ook over Tess, van wie haar man en haar nicht op elkaar verliefd worden, en over Rachel, van wie haar dochter Janie lang geleden is vermoord. Op het eerste zicht hebben die 3 verhalen niks met elkaar te maken, maar uiteindelijk komen ze elkaar steeds meer tegen en op het einde komt het helemaal samen.

Ik vond dit boek zeer onvoorspelbaar! Op het einde zat ik echt met mijn mond open te lezen. Je kan het boek heel snel uitlezen want het is moeilijk om weg te leggen. Zoals de cover het zegt: het boek doet je inderdaad nadenken: hoe goed ken je nu eigenlijk iemand van wie je houdt? Iemand kan nog zo’n grote geheimen hebben zonder dat jij er iets van weet!
Ik vond dat er wel heel veel personages in kwamen. Soms moet ik echt even nadenken: wie was dat ook alweer? Maar de hoofdpersonages zijn duidelijk en het verhaal is heel goed geschreven. Ik geef dit boek 4 sterren!

Liefs, Ayla.

2 gedachtes over “Het geheim van mijn man – Liane Moriarty

  1. Fijn om je review te lezen! Hij staat bij mij wel op mijn to-read lijst, maar ik twijfelde nog of het wel echt wat zou zijn, was een beetje bang voor een voorspelbaar verhaal.. Ga hem toch maar eens aanschaffen dan 🙂

    Like

Geef een reactie

