Guess Eau de toilette – Seductive

12562810_10208336866921419_590355383_oIk raakte een beetje geobsedeerd door dit parfum. Ik had hem voor de eerste keer geroken bij Nele en ik was verliefd. Ik zocht hem in de Ici Paris XL, daar hadden ze hem niet. Ook in de Inno hadden ze hem niet. In de Planet Parfum hadden ze hem wel, maar de tester stond achter slot en grendel, en er was zo ontzettend veel volk in de winkel. Ik ging terug naar huis want ik wou hem graag nog een keer ruiken. Toen zag ik dat hij op bol.com in de solden verkocht wordt en maar 19,99 euro (!!!) kost voor 75 ml. Ja, kan ik die dan laten liggen? 12544303_10208336867201426_1587849937_oIk vind het flesje heel mooi! Eenvoudig maar door het goud lijkt het heel chique. De geur is niet wat ik gewoon ben. Dit is wel een zoete geur (bloemen) maar is wat zwaarder, eerder voor een avondje uit. Het is zeker niet té zoet. Het is een verleidelijke geur en ik ben heel erg blij met de aankoop! Zeker met de MEGA korting want normaal gezien kost hij 52,99 euro op de website. Ik kocht hem voor 62 procent goedkoper! 😀

Wat is jouw favoriete parfum? Liefs, Ayla.

2 gedachtes over “Guess Eau de toilette – Seductive

  1. Hihi ben blij dat je hem zo goed vond 😉 mijn favoriete is Bronze Goddess van éstée Lauder! Ook een vrij speciale geur en alleen in de zomer te koop, maar zooooo goddelijk!

    Like

Geef een reactie

