Mijn series van het moment + tip!

Tot twee jaar geleden keek ik heel weinig series. Ik volgde er wel een aantal op tv, maar niet fanatiek. Mijn vriend is wél helemaal in de ban van series en daardoor begin ik ook steeds meer series te volgen. Ik vertel jullie welke series ik op dit moment kijk! Er zit echt een grote variatie in qua genre.

new-girl-season-4__2New Girl vind ik echt een hele leuke serie. Dit is zo’n leuke serie voor tussendoor, duurt maar 20 minuten en is heel grappig. De humor van deze serie is echt mijn humor. Ik heb alle seizoenen gezien en wacht nu telkens ongeduldig op nieuwe afleveringen van seizoen 5 (sinds 5 januari is het terug gestart, joepie!).

watch-better-call-saul-onlineBetter Call Saul is een beetje bijzonder maar steengoed. Het gaat over de advocaat vanuit Breaking Bad, dus als je die serie ook gezien hebt en goed vond, is dit zeker een aanrader. Maar je moet Breaking Bad niet gezien hebben, ik had het ook nog niet gezien toen ik begon met kijken. Je ziet verschillende gebeurtenissen rond die advocaat en ik vind het echt een hele goede serie! Als je eenmaal een paar afleveringen hebt gezien, kan je niet stoppen met kijken.

brooklynninenine-161Brooklyn nine-nine is zooo grappig! Het gaat over een politiebureau en ik vind élk personage leuk en enorm grappig. Dit is ook zo’n leuke, korte serie voor tussendoor.

how-to-get-away-with-murder-fanfictionEr zijn voorstanders en tegenstanders van How to get away with murder, maar ik vind het echt een goede serie. Ik kan nooit wachten om het vervolg te zien en het is echt heel spannend, zeker na een paar afleveringen! Het gaat over een advocatenbureau, maar uiteindelijk worden de hoofdpersonages zelf betrokken bij allerlei misdaden.

orange-is-the-new-blackJep, ik volg Orange is the new black ook! Ik vind dit echt een hele fijne serie, en grappig! Deze serie gaat over een vrouwengevangenis.

maxresdefaultSamen met mijn vriend kijk ik ook naar Suits. Dit gaat over een advocatenbureau (ik heb iets met misdaad precies!) maar is totaal anders dan de voorgaande. De zaken zijn soms wat moeilijk om te begrijpen, maar het verhaal er rond is zo leuk. En knappe mannen in pak, do I need to say more?

61uyfkfjsil-_sx466_Once upon a time is de nieuwste serie die ik nu volg, ik heb er nog maar een paar afleveringen van gezien. Ik ben nog niet helemaal zeker wat ik hiervan vind, na de eerste aflevering had ik niet zo veel zin om verder te kijken, maar nu vind ik het wel steeds leuker. Het is een mix tussen de moderne wereld en de sprookjeswereld en dat maakt het wel tof. En het is ook spannend!

episodeNu had ik nog een tip voor jullie en dat is de Episode Calendar! Als je hierop een profiel aanmaakt kan je heel makkelijk alle series bijhouden die je volgt. Je krijgt dan een kalender waarop je ziet wanneer er een nieuwe aflevering online komt of wanneer een nieuw seizoen start. Je kan ook bijhouden hoe ver je al zit in elke serie! Ik vind dit echt een heel handige site, want vroeger vergat ik ook vaak waar ik nu alweer zat in een serie. How I met your mother en Breaking Bad zijn twee series die ik trouwens al volledig heb uitgekeken, allebei heel goed!

Liefs, Ayla.

6 gedachtes over “Mijn series van het moment + tip!

  1. Wat handig, die episode calendar! New Girl en Orange is the new black vind ik het leukst! Heb wel al alles gezien. Zit op het nieuwe seizoen Game of Thrones te wachten, ga je dat ook kijken?

    Like

  2. New girl is echt wel heel leuk! De rest heb ik nog niet gezien, ik ben nog steeds bezig met gossip girl! Ben net met seizoen3 begonnen haha

    Like

Geef een reactie

