Een bad vol glitters en plezier

12511124_10208296434630637_611312555_oToen ik vorig jaar naar Londen ging met Nele (en dat is al van in juni geleden, veel te lang!) nam ik ook deze bathbomb mee met de naam ‘The Experimenter’. Hij is vrij nieuw, en toen kon je hem alleen nog maar kopen in Londen geloof ik, maar tegenwoordig kan je hem dus wel al kopen in België/Nederland! Ik ben een grote fan van de bath bombs van Lush dus deze testte ik met plezier!

12509963_10208296434430632_227836809_oHij heeft een vrij sterke geur, zeker als hij nog niet in het water ligt. Van mijn mama moest ik hem in een zakje steken omdat ze vond dat hij ‘stonk’. Ik vind dat dus niet, maar het is wel een kruidige en zware geur, totaal niet zoet, je moet er wel voor zijn. Ik vind de kleuren echt prachtig!12511026_10208296434110624_1416112822_oIn het bad zie je verschillende kleuren terugkomen: roze, paars, donkerblauw, geel, … Op het einde bleef vooral de paarse kleur bij mij aanwezig.

En het leukste: GLITTERS! Héél veel glitters maar moeilijk op de foto te krijgen. Ze blijven ook op de huid liggen, maar als je je daarna afspoelt zie je er niet meer uit als een discobal 😉 De glitters vond ik echt een heel leuk detail, haha. Dat maakt het direct heel wat specialer. Ik vond dit een fijne bath bomb, een fijne geur maar ik ben misschien toch meer voor de zoete geuren, deze was mij misschien net iets te kruidig. Maar wel een fijne bath bomb voor de rest! Deze kost 5,95 euro en eigenlijk zou je er ook wel twee keer mee kunnen doen, als je hem in twee breekt/snijdt.

Liefs, Ayla.

3 gedachtes over “Een bad vol glitters en plezier

Geef een reactie

