Lush, Naf Naf, C&A, Sports Direct

Dus.. Het zijn solden. En dan ga ik wel eens het stad, om koopjes te doen. Maar soms ook om niet-koopjes te doen. Maar dat geeft niet, want van nieuwe dingen word ik best wel gelukkig! Deze keer kan ik weer lekker ruiken, mijzelf mooi aankleden en goed sporten!

12517109_10208289720582790_385028792_oIk ging in het begin van de week met mijn mama naar de Lush. Ik kocht een leuke Lush tas, ik vind zo’n formaat heel handig en ik verlies zo’n tassen altijd (maar deze ga ik niet verliezen, pinky promise!). Hij is wel aan de dure kant, 12,50 euro, maar van heel stevig formaat en lekker groot. De Eau Roma Water tonic gebruik ik regelmatig, en er ging 50 procent af, joepie! Ik betaalde dus nog 6,25 euro. Als laatste nam ik de pink flamingo bubble bar mee, die ruikt heerlijk! Hij kost 9,95 euro en kan je meerdere keren gebruiken.

Bij de Naf Naf kocht ik deze mooie winterjas. Kledij fotograferen is moeilijk zeg, maar ik laat jullie nog wel een foto zien waarop ik hem aan heb! Ik ben gewoon heel erg blij met de kleur, rood, en het staat me echt goed (als ik dat zelf mag zeggen, haha). Het is een model tussen kort en lang in (net over mijn poep!). Er ging 40 procent af en ik betaalde nog 77 euro. De oorbellen nam ik ook mee, 50 procent af dus nog 4,95 euro. Ik had deze al eerder zien hangen en getwijfeld, dus ik heb geprofiteerd van de solden!

Ik kocht ook nog een lange jumpsuit in de C&A! Ik vind dit altijd zoo mooi bij andere mensen maar was ervan overtuigd dat dit mij misschien niet zou staan, omdat ik aan de kleine kant ben. Maar deze was zo mooi en paste zo goed dat ik hem niet kon laten liggen. En hรฉ, met hakken eronder ben ik ook groot! Met 50 procent korting betaalde ik nog 12,50 euro.

12499182_10208289720622791_36565215_oMet mijn papa ga ik beginnen lopen dus ik moest deftige loopschoenen hebben!ย Ik heb getwijfeld, omdat ik normaal niet echt voor roze ben, maar dit is eerder paars, en uiteindelijk is een sportoutfit meestal nogal eentonig, dus dan brengt dit wat kleur! Loopschoenen hebben sowieso eigenlijk niet zo’n hoog fashion gehalte, naar mijn gevoel ๐Ÿ˜‰ Deze waren ook in solden en ik betaalde 34 euro bij Sports Direct!

Het is de eerste keer dat ik zo goed geslaagd ben in de solden. Meestal neem ik alleen maar dingen mee uit de nieuwe collectie en word ik eigenlijk gewoon telkens een heel klein beetje gek van die drukte.

Liefs, Ayla.

7 gedachtes over “Lush, Naf Naf, C&A, Sports Direct

  1. Lekker shoppen, hele leuke aankopen! Die jumpsuit staat je heel goed hoor! Ik ben ook niet zo lang, maar bepaalde jumpsuits met een wat korter bovenlijf erin laten je benen langer lijken en dan staan ze ook de wat kortere dames heel erg goed!

    Like

Geef een reactie

