Tip: Goodreads.com

goodreads-boosk

Ik heb in het jaar 2015 de website/app Goodreads leren kennen en ik ben zo enthousiast dat ik heel graag de tip aan jullie doorgeef!

Voor degenen die graag lezen is dit echt een geweldige website. Je kan aanduiden welke boeken je aan het lezen bent en op welke bladzijde je dan zit, je kan boeken sterren geven en reviewen, je kan aanduiden welke boeken je nog graag wil lezen. Zo heb je een heel goed overzicht van alle boeken!

goodreadsIk zit ook bij een groep: YA & Chicklit NL. Dit maakt het nog veel interessanter omdat je hier echt kan praten met anderen over boeken. Er worden ook elke maand twee maandboeken gekozen, die we dan samen lezen (als je mee wilt doen natuurlijk, lezen moet nooit een verplichting zijn). Je kan tips vragen over boeken, meedoen aan challenges, … Echt heel leuk, en door deze groep heb ik ook al heel veel vrienden gemaakt op de website! Zo leer je steeds meer leuke boeken kennen.

Als je een Goodreads account hebt, ik vind het heel leuk als je mij zou toevoegen,dit is mijn profiel. Ik lees vooral young adult boeken, chicklits en thrillers. Ook in de sidebar van mijn blog vind je de boeken die ik onlangs gelezen heb en mijn review.

Veel plezier! Liefs, Ayla.

Een gedachte over “Tip: Goodreads.com

Geef een reactie

