December 2015

De afgelopen maand was heel tof en ik toon jullie graag een aantal foto’s!

De eerste foto is eigenlijk nog van november, maar de mama van mijn vriend maakte een kleedje voor mijn verjaardag en ik ben hier zooo blij mee! Ik krijg er ook veel complimenten over. – Ik werkte op verschillende Sint feesten en hier moest ik een feeënpakje aandoen.

Ik zette op mijn kamer een kerstboom op, wat is die periode toch altijd gezellig! – Ik speelde Zwarte Piet met een vriendin, waarmee ik mijn bachelorproef doe.

Ik ging met mijn dansgroep naar de kerstmarkt en we speelden een spel, de verliezers moesten met 2,10 euro zoveel mogelijk verzamelen op de kerstmarkt. Ze kwamen terug met een volle doos cupcakes! – Ik had een geweldige dansworkshop van Chris Martin en Larkin Poynton.

Ik maakte een nieuw vriendje, Nele haar kat! – Mijn vriendin Emma bleef slapen en het was heel gezellig. Een iets minder flatterende foto.

Mijn katten palmen mijn bed in. – Ik kocht mezelf een ereader! Ben nog steeds enorm blij met mijn aankoop.

Ik heb heel veel gebakken deze maand. Ik maakte speculoos fudge van Lois, zeer lekker! Met Emma en Marjolein maakte ik ook deze lekkere koekjes.

Ik heb 3 maanden gewerkt bij Kruidvat als studentenjob en vorige week was mijn laatste dag. Ik ben blij, maar zal het ergens ook wel missen! Deze foto maakte een collega van mij, ik vond hem wel grappig, haha – Mijn oudejaarskleedje! Ik kocht deze over van iemand en vind het enorm mooi.

IMG_4730Ik had een hele leuke oudejaarsavond. Eerst heb ik gevierd met mijn familie en daarna ben ik naar vrienden gegaan. Het meisje op de foto is al meer dan 10 jaar een hele goede vriendin van mij!

Hoe was jullie maand december? Liefs, Ayla.

 

 

5 gedachtes over “December 2015

Geef een reactie

