Mijn mooiste momenten van 2015

Dus.. 2015 zit erop en 2016 komt er aan. Het leek me heel leuk om eens terug te kijken op mijn mooiste momenten van 2015 en deze met jullie te delen.

In februari maakte ik de eerste reis met mijn vriend Toon! We waren toen ongeveer 4,5 maand samen, nu zijn we iets langer dan een jaar samen. We gingen 4 dagen naar Lissabon en het was super gezellig!

Ik heb in 2015 2 keer stage gedaan (twee keer in het 6de leerjaar, groep 8 voor Nederland) en ik had een enorm leuke stagepartner met wie ik nu nog steeds zeer goed overeenkom. Dit was ons laatste verbetermomentje samen en we vierden dit met Kidibull! – Ik werk bij Idee Kids en dit was de première van de film Home, er waren allemaal bekende mensen en dus ging ik (jup, dat ben ik in het pak!) op de foto met Astrid Bryan!

In april ging ik met mijn beste vriendin Lana naar Shanghai in China. Mijn vader heeft 4 jaar gewerkt in China, in februari komt hij definitief naar huis! Hij kwam wel vaak naar huis, maar wij zijn hem ook 3 keer gaan bezoeken gedurende die tijd. In april was het dus (voorlopig) de laatste keer, want ik vind China echt een heerlijk land! – Dit is in juni, weer met Idee Kids. Hier werkte ik als Zeppe (de schildpad) en gingen we heel veel scholen bezoeken. Waren twee geweldig toffe dagen want ik heb heel leuke collega’s!

Tijdens het schrijven viel me op hoeveel leuke dingen ik gedaan heb met Nele, haha! In juni gingen we 3 dagen naar Londen. Dat was zo tof! We sliepen in een hostel en het was gewoon heel gezellig. In 2016 gaan we opnieuw! – In juli ging ik met Nele naar Ostend Beach, een festival waar we ons ook echt goed geamuseerd hebben!

Bij Idee Kids geven we ook kampen, en dit deed ik veel in juli en augustus. Dit was het allerleukste kamp, daar werden we team van de week, joepie! – In september ging ik met mijn vriend naar Nancy in Frankrijk, we hadden een cadeaubon gekregen om te slapen op een ‘chique camping’ (=glamping). We kozen voor deze glazen piramide waardoor we sterren konden kijken. Heel bijzonder maar zo tof!

Een week later vertrok ik weer naar Frankrijk, naar Moillets, om te gaan surfen. Dat was zo enorm tof en ik heb heel leuke vrienden gemaakt daar! (dit is een deel van die leuke mensen en momenten, hihi). – In oktober werd mijn mama 60 jaar en gingen we met ons gezin naar Sevilla in Spanje. Het was heel erg leuk en lekker warm voor oktober!

Ik ben jarig op 11 november en mijn ouders en vrienden hadden een super tof verrassingsfeest voor mij georganiseerd. Ik was zo blij en heb me heel erg geamuseerd die avond! – In december had ik een heel leuke dansworkshop van Chris Martin en Larkin Poynton. Dat zijn zo’n geweldig goede dansers en ik heb veel bijgeleerd, qua dansen maar ook qua mezelf, ik ben er veel zelfzekerder door geworden.

In december speelde ik 3 keer Zwarte Piet! Het was heel tof om te doen, haha. Maar na de derde keer was ik het wel een beetje beu. – En vorige week ging ik dus naar de Efteling, ook met Nele! Was heel gezellig!

Wat heb ik veel gedaan, haha! Ik vond 2015 dan ook echt een top jaar. Ik heb veel gedaan, geen heel grote tegenslagen gehad (er waren er wel, maar ik wou dit artikel positief houden) en geleerd wie mijn echte vrienden zijn. Op naar 2016, hopelijk wordt het nog beter!

Hoe was jouw jaar? Liefs, Ayla.

Geef een reactie

