Mijn nieuwe dagcrème

12431798_10208203241100857_1143340158_n (1)Sinds een maand gebruik ik een nieuwe dagcrème. Hiervoor gebruikte ik altijd een dagcrème van The Body Shop van de vitamine E lijn, maar hier zit geen SPF in. Deze zomer dacht ik *Hmm, misschien moet ik toch een dagcrème met SPF hebben*. Ik heb een gevoelige en droge huid en een vriendin raadde mij deze aan van het Kruidvat, de Sensitive dagcrème met SPF 30. Tegen dat mijn dagcrème van The Body Shop op was, was het echter al geen zomer meer, maar bon, een beetje SPF kan nooit kwaad!

12459581_10208203241420865_1690160169_nIn deze dagcrème zit dus SPF30, wat wel goed is! Er zit geen parfum in, geen alcohol en geen kleurstoffen en is goed voor de overgevoelige huid. Ik vind deze dagcrème wel oké en krijg er geen irritaties van, maar heel veel doet hij niet voor mijn huid. In de winter heb ik echt een intensieve verzorging nodig, en dat mis ik toch een klein beetje bij deze dagcrème. Hij ruikt wel lekker en trekt goed in, dus ik denk dat hij voor de zomer misschien beter geschikt is. Ik ga hem zeker opgebruiken, want ik vind hem wel fijn, ik vind het gewoon geen topproduct voor mijn huid.12459725_10208203241620870_1969543171_nDe prijs.. 3,99 euro! Ja, echt waar. Dat is totaal niet veel. Ik merk dat hij wel snel op zal zijn, maar dit is sowieso echt goedkoop. Ik denk dat ik in de winter mijn dagcrème van The Body Shop zal blijven kopen, maar voor de zomer lijkt me deze wel goed, zeker als je een droge huid hebt. Nu wil ik ook wel eens weten welke dagcrème jullie gebruiken!

Liefs, Ayla.

4 gedachtes over “Mijn nieuwe dagcrème

  1. Jammer dat hij niet veel doet voor je huid omdat ik ongeveer dezelfde probleem heb en denk misschien dit wat kan worden, zeker met SPF en de prijs.  Ik gebruik nu Biomed en Roc en heb er positieve ervaring mee.

    Like

Geef een reactie

