Een nieuw speeltje

702811_10208185234010691_439015525_nIk vertelde al over mijn leesobsessie. De laatste tijd vond ik het zalig om naar de bib te gaan en nieuwe boeken te ontlenen, maar niet alle boeken hebben ze bij de bib (of ze zijn zeer populair en altijd al ontleend!). Een goede vriendin van mij, Nele (bezoek haar blog, ze schrijft heel leuk!), had een e-reader en was zeer enthousiast, en ik begon er steeds meer over na te denken. Ik besloot na een tijdje om mezelf een kerstcadeau te geven!

12431259_10208185234050692_365766883_n

Ik koos voor een Kobo GLO HD. Ik hoorde veel goeie dingen over Kobo’s en bij deze kan je de helderheid van je scherm aanpassen, wat mij wel handig leek. Ik heb hem nog maar een week maar ben echt al verliefd op dit ding. Er staan al 20 boeken op en er kunnen er nog zooo veel meer op. Hij onthoudt op welke pagina je zit in elk boek en hij is enorm gebruiksvriendelijk. De batterij zou ook een maand meegaan! Je kan ook zien hoe ver je al zit in elk boek in procenten. Boeken uploaden is ook heel makkelijk, gewoon downloaden op je computer, je e-reader verbinden en dan slepen naar de map!

12431297_10208185234490703_1733123839_nJup, ik ben 50 shades of Grey aan het lezen op dit moment.. De bladzijden zijn natuurlijk kleiner dan een ‘echt’ boek, daarom heeft dit boek ook zoveel bladzijden. Bij dit boek wordt mijn vordering niet opgeslagen in procenten, maar dat ligt gewoon aan het bestand geloof ik, en vind ik ook niet heel erg storend. Ik ben hier zo blij mee, het is zo ongelofelijk moeilijk om hem weg te leggen! Hij kost normaal 129 euro, maar hij staat nu in promotie bij Fnac en kost daarom 109 euro. Door een cadeaubon betaalde ik nog 89 euro. Echt een aanrader voor als je graag leest! En laat mij nu maar nog wat lezen!

Liefs, Ayla.

3 gedachtes over “Een nieuw speeltje

    1. Daar was ik eerst ‘bang’ voor maar dat valt goed mee! Het ligt ook gewoon heel makkelijk in de hand. Ik word wel blij van een nieuw boek in mijn handen waar ik écht kan in bladeren, maar ik word eigenlijk even blij als ik een nieuw boek kan openen op mijn e-reader 😀

      Like

Geef een reactie

