Een wondermiddel in een roze flesje!

IMG_5191

Ik werk twee dagen in de week in het Kruidvat als studentenjob en dan zie je nogal wat verschijnen langs de kassa. En dan denk je ‘oh dat ziet er wel interessant uit’. Ik zag dit passeren en een collega vertelde dat zij hier heel tevreden over was. Ik stijl mijn haar (zeker nu het kort is, het is nogal ‘onhandelbaar’ anders, ik ben van plan om het terug te laten groeien!) maar na 2 fietstochten in de regen blijft er vaak niks over van dat ‘stijlen’ ’s morgens. Dit flesje van L’Oréal zou zorgen voor 3 dagen lang stijl haar!

IMG_5192Het is een crème die je aanbrengt op nat haar, daarna droog je je haar en dan stijl je je haar. Ik stond eerst nogal negatief tegenover crèmes, maar deze zorgt ervoor dat mijn haar mooi glanst en verzorgd wordt! Oké, het is geen ‘wondermiddel’. Mijn haar blijft niet 3 dagen lang ongelofelijk stijl, maar het blijft opvallend veel platter dan wanneer ik het product niet gebruik. Er zit nog steeds wat volume in, maar dat vind ik leuk!

Voor en na. Het product zorgt er eigenlijk voor dat ik mijn haar op de tweede dag niet of toch minder moet stijlen. Dit is alleszins veel beter voor je haar omdat hitte op je haar niet zo gezond is. Ik ben hier zeer blij mee!

Liefs, Ayla.

3 gedachtes over “Een wondermiddel in een roze flesje!

Geef een reactie

