Fotografie: wanneer de blaadjes vallen..

Het allermooiste seizoen blijft voor mij de herfst. En de winter, maar aangezien ik nog geen temperaturen onder nul heb gezien, heb ik hiervan nog niet veel kunnen zien. Een aantal weken geleden maakte ik een wandeling en nam ik een aantal foto’s.

IMG_5180

En nu wacht ik op lekker koude temperaturen zodat ik eindelijk eens mijn heel erg dikke truien kan aandoen!

Liefs, Ayla.

4 gedachtes over “Fotografie: wanneer de blaadjes vallen..

Geef een reactie

